Monday, May 2, 2016

Нетизенчүүд Кай болон Krystal нар бэлгэвч худалдан авах гэж байсан гэх тэдний харилцааны нотлох баримтыг олон нийтэд түгээлээ.

Онлайн нийтлэлийн дагуу нэгэн нетизен тэр хоёрын худалдаж авсан зүйлсийн жагсаалтын талоны янз бүрийн дэлгэцийн зургуудыг хуваалцаж, тайлбар дээр нь бичихдээ, "Би дэлгүүрийн цагийн ажил хийдэг. Би Kxx ба Kryxxxx аль алиныг нь харсан. Kai ойролцоогоор таван сарын өмнөөс энд ирж эхэлсэн (ойролцоогоор сард нэг юмуу хоёр удаа) гэхдээ саяханаас тэр сард нилээн олон удаа ирэх болсон. Би бас өнөөдөр Krystal-г анх удаагаа харсан. Тэд тус тусдаа ирсэн бас тэд хоёулаа цагаан макс зүүсэн байсан. Би Kxx мөн эсэхийг хөлнөөс нь хараад итгэлтэй байсан гэхдээ цагаан маск малгайтай байсан болохоор мөн эсэхийг сайн мэдэхгүй байна. Миний харахад зөвхөн 80% нь тодорхой байсан юм. " гэжээ. 

Олон сониуч нетизенчүүд энэ нийтлэлт сэтгэгдэлүүд бичиж байна. Зураг дээрх худалдан авсан зүйлсийн жагсаалтанд төрөл бүрийн зууш, аягатай рамён гоймон, чихэр болон 6 пакеттай бэлгэвч байгаа юм. 
Цагийн ажилтан үргэлжлүүлэн тайлбарлахдаа, "Kxx анх энд ирэхэд тэр маск малгай өмссөн байсан бас хаалганы гадна баруун талд бас нэг үл таних хүн байсан, тэгээд Kxx түүнээс карт асуусан, дуу хоолой нь яг Kxx шиг сонсогдсон. Би зүгээр л өөрийгөө хий зүйл сонсож, төсөөлж байсан гэж бодсон. Тэр энд амьдардаг хэн нэгнийг таньдаг гэж би бодож байна. Гэхдээ би зуслангийн ойролцоо ямар ч фен байхыг хараагүй. Өнөөдөр Kxx оройны 5цагийн үед ирсэн дараа нь нэг цагийн дараа Kryxxxx ирсэн. Тэр утасаа цэнэглэх хэрэгтэй байна гэж надаас асуусан тэр цагаан масктай байсан ч би түүний царайг хараад Kryxxxx байна гэж бодсон". 
Нетизенчүүдийн зарим сэтгэгдэлүүд:
"Энэ бол үнэхээр ноцтой.. Тэд үүнийг хийсэн үгүйг яаж мэдэх билээ? Тэдэнд ч бас хувийн амьдрал байх хэрэгтэй. Зүгээр л тэд яаж ичиж байгааг төсөөл; Тэд болзож байгаа юм чинь мэдээж үүнийг хийж чадна шүү дээ. Үнэхээр үүнийг илрүүлэх ёстой байсан юм уу? Бусад хүмүүсийн гутамшгийг харах нь таны хобби юмуу? Таны хобби хараал идсэн хачин юм; Би Kaistal-г дэмжиж байгаа юм биш гэхдээ та нар буруу зүйл хийсэн галзуу г****нүүд бас шаарнууд,"
"Бүх бэлгэвчийг ашиглавал тэднийг магтая. Үнэнийг хэлэхэд Krystal шиг найз охинтой бол яаж зүгээр л түүнийг хараад суух юм ?" 
"Тэд насанд хүрсэн тэгэхээр тиймээ тэдний хооронд с*** байж болно lololololololol Үүний талаар ярих нь үнэхээр жигшмээр юм, тэдний фенүүд хоорондоо эвдэрсэн юм шиг харагдаж байна..."
Ямар нэгэн тодорхой баттай зүйл байхгүй зүгээр л хүмүүсийн ам дамжсан яриа учраас хүндээр тусгаж авахгүй байхыг хүсье


No comments:

Post a Comment

hjhk